Izrada web trgovina nije nimalo lak posao

Internet nam nosi brojne prednosti, a posebice je bitan raznim proizvođačima i organizacijama. Razmislimo prvo zašto je posjedovanje web trgovine pametna ideja, a onda ćemo vam udijeliti i par savjeta koji će vam pomoći kada izrada web trgovina bude potrebna.

Prednosti web trgovine

Kad vi fizički otvarate trgovinu, troškovi su drastično veći. Osim što morate platiti najam, struju, vodu, plin i ostale račune kako biste dobili usluge koje „omogućavaju rad“, vi morate investirati u dekoracije i namještaj. Ako razmislite dobro, čak i da ne uređujete s puno dekoracija, same police će vas dobro koštati. Nakon toga morate imati i djelatnike, pogotovo ako imate više blagajni, a njihove plaće moraju biti adekvatne za njihov posao. Sve u svemu, ulažete veliku cifru novaca u ovaj projekt, a ne znate hoće li se isplatiti na kraju!

Online trgovina zahtjeva troškove, ali su oni drastično manji. Troškovi toga tipa neće vas smetati jer se radi o cifri koja je minorna prema onoj za otvaranje fizičke trgovine. Morat ćete platiti hosting, domenu, dizajn web stranice i možda njegovo montiranje (ako niste spretni u internet dizajnu) te ćete morati imati nekog informatičara koji će vam pomagati u slučaju da sami ne znate ubacivati proizvode.

Uglavnom, trošak se svodi na jednokratnu investiciju koja se kreće oko 500$ koliko u prosjeku košta izrada web trgovina te plaću jednoj osobi. Također, prednost web trgovine je ta što je dostupna svima, a ne samo onima koji fizički mogu doći do mjesta prodaje. Ovo je posebice bitno onima koji žive u manjim mjestima.

Kako napraviti kvalitetnu web stranicu?

Najbitnije je da znate koja je razina vaše informatičke pismenosti. Čak i da godinama radite na kompjuteru, u Office paketu i sličnim programima, vjerojatno nećete znati otvoriti webshop sami. To je nešto što morate prepustiti nekome drugome. Ako niste spremni investirati u dobrog informatičara, zaboravite na web trgovinu.

Izrada web trgovina nije nimalo lak posao, jer web trgovina mora biti jednostavna, ali profesionalna. Ne smije biti previše opcija, ali mora biti mogućnost sortiranja i filtriranja proizvoda kako bi se lakše našao ciljni proizvod. Jednostavne sheme boja bolje izgledaju od šarenih pokušaja, a obično se na vrhu stranice stavi velik, prepoznatljiv logo.

Obavezno dodajte stranice koje su pune „informacija“, a radi se o onima koje govore o načinima plaćanja, dostavi, proizvodima i vama.

Želite saznati koji porezi u Hrvatskoj postoje? Onda pročitajte opsežan ćlanak na tu temu.

Postovi iz iste kategorije: