Kemijske olovke kao najpopularniji promo materijal

Mnogi poduzetnici se trude svojim poslovnim partnerima pokloniti zanimljive promotivne poklone. Oni bi prije svega trebali biti funkcionalni kako bi ih ljudi i redovito koristili. A ima li popularnijeg promo poklona od kemijske olovke? Riječ je o vrlo jednostavnoj spravici koja se koristi svuda u svijetu. 

Bez obzira na to što su računala danas svuda oko nas i što se gotovo sve danas može napraviti putem računala, kemijske olovke se i dalje koriste u velikoj mjeri. I vrlo je realno za očekivati da će tako biti i još dugi niz godina.

Neke od tih tvrtki tako nude i mogućnost njihove personalizacije pa tako možete na njih dati ugravirati neki tekst, logotip i slično. A upravo to je ono što koriste brojne tvrtke koje kemijske olovke koriste kao promotivni materijal.

Izum ovog popularnog pisala

Izumitelj kemijske olovke je Mađar Jozsef Laszlo Biro. On je svoj patent modela zaštitio krajem 30-ih godina 20. stoljeća. U njegovom modelu se nalazilo punjenje tinte koja se pomoću kuglice nanosila na papir. S vremenom se ovo popularno pisalo sve više razvijalo i danas imamo razne varijante. 

Danas je, posebno među djecom, vrlo popularan model kemijske olovke s više uložaka u raznim bojama. Tako se jednostavno može odabrati jedan uložak s jednom bojom, a odmah nakon toga možete već pisati drugom bojom. Ovo je samo jedna od zanimljivih varijanti kakve se danas mogu pronaći na tržištu.

Kemijske olovke u bezbroj varijanti

Teško je dati točan odgovor na pitanje kakve sve kemijske olovke se danas mogu kupiti jer gdje god se okrenete pronaći ćete razne varijante. Postoje tvrtke koje ih proizvode na veliko i koje svakodnevno isporučuju tisuće i tisuće komada. A uz njih, postoje i manje tvrtke koje proizvode razne zanimljive modele koji upravo zbog toga privlače kupce. 

Neke od tih tvrtki tako nude i mogućnost njihove personalizacije pa tako možete na njih dati ugravirati neki tekst, logotip i slično. A upravo to je ono što koriste brojne tvrtke koje kemijske olovke koriste kao promotivni materijal. Najveći dio se proda tijekom božićnih blagdana kada se svi trude sitnicama iznenaditi svoje poslovne partnere, klijente ili kupce.

Neizostavan dodatak pri potpisivanju ugovora

Kemijske olovke se gotovo svakodnevno koriste za pisanje, ali i za potpisivanje različitih ugovora. Iako su ugovori uglavnom sastavljeni na računalu i ispisani, potpisnici tih ugovora gotovo uvijek koriste kemijske olovke kako bi ih potpisali i potvrdili ono što je u njima napisano. 

Mnogi poduzetnici ih tako redovito imaju kod sebe, često pospremljene u posebnu kutijicu kako bi im uvijek bile nadohvat ruke ako ih zatrebaju.

Postovi iz iste kategorije: