Kada bismo razgovarali o tome koja je vrsta robe na svijetu najprodavanija, osim nužnih namirnica, to bi svakako bila ženska odjeća. Naime, kroz godinu dana u svijetu se proizvedu milijuni tona ženske odjeće koja se prodaje diljem svijeta, u različitim trgovinama te pripada različitim cjenovnim razredima.
Osim što je ženska odjeća nužna potreba žena, odnosno što služi kao pokrivalo, ona je vremenom postala i statusni simbol brojnih žena diljem svijeta koje sate i sate provode u fizičkim i online trgovinama birajući idealnu modnu kombinaciju za sebe.
Veliki raspon cijena robe
Kao što je ranije navedeno proizvodnja ženske odjeće jedan je od najunosnijih poslova na svijetu. Upravo zato što je vrlo tražena, ona na tržištu postiže različite cijene pa tako nešto može koštati 10 dolara ili eura, dok isti takav model koji proizvede poznati high street ili high end brend može koštati i do 15 puta više.
Iako cijena proizvoda nije uvijek realna, ona je takva zbog različitih potreba tržišta zbog čega se ogromni financijski resursi ulažu upravo u proizvodnju, a zatim i u promoviranje ženske odjeće.
Zimski must have komadi odjeće za žene
S obzirom da je došlo nešto hladnije vrijeme, dobro je podsjetiti se koji su to nezaobilazni modeli zimske ženske odjeće koje bi svaka žena trebala imati u svom ormaru kako bi uvijek izgledala lijepo i dotjerano:
- Kaputi (najčešće u crnoj, sivoj ili smeđoj boji)
- Bijela košulja
- Hlače na crtu
- Kvalitetne traperice
- Bijela majica
- Sako (najčešće u crnoj, sivoj i smeđoj boji ili danas popularnog kariranog uzorka)
- Kožna jakna (u crnoj boji)
- Jednobojna haljina
- Cvjetna haljina
- Crna suknja
Svi navedeni komadi ženske odjeće čine njezinu bazu na kojoj možete temeljiti bilo koji modni stil i modnu kombinaciju upotpunjujući ga ostalim modnim dodacima poput torbe, nakita ili naočala.
Lovite sniženja u trgovinama s odjećom
S obzirom da je danas moda jako brza pa određeni komadi ženske odjeće vrlo brzo izlaze iz mode, nije loše razmisliti o kupnji na sniženjima na kojima ćete značajno uštedjeti. Naime, stručnjaci navode kako učestala kupnja novih stvari po redovnim, često visokim, cijenama rezultira velikim financijskim gubicima, upravo zato što se određeni modeli više ne nose pa odjeća više nije iskoristiva.
Uostalom, biti u trendu ne znači kupovati baš svaki komad koji izađe, već tek neke od njih uklopiti u svoj dosadašnji stil i ono što već posjedujete.