O standardnim načinima tekstila znamo mnogo, no u novije se vrijeme sve češće počeo koristiti u promotivne svrhe te je dobio naziv promotivni tekstil. Naime, sve je veći broj tvrtki, robnih marki i brendova koji žele postići popularnost i prepoznatljivost na tržištu proizvoda i usluga, u čemu im uvelike mogu pomoći razni promotivni materijali i pokloni.
Ipak, sve je češće i gotovo najpopularnije promoviranje postalo promoviranje uz pomoć tekstilnih dodataka, kao što su majice, jakne, kape, kabanice, pregače itd..
Hit promotivnog tekstila
Iako smo svi upoznati s brzinom rasta i razvoja promocije i njezinih pojavnih oblika, mnoge je iznimno iznenadila pojava nečeg inovativnog, a to je tzv. komprimirani promotivni tekstil. On podrazumijeva stavljanje bilo koje vrste u kalup koji ga čini vrlo kompaktnim, a zatim stavljanje u karton koji na sebi sadrži sve ostale informacije o tvrtki ili usluzi koju pružate. On je na kraju procesa gotovo džepnih dimenzija, a postoji i mogućnosti učvršćivanja sadržaja u određeni, željeni oblik.

Najjeftiniji način promocije
Ukoliko ne raspolažete velikim budžetom u svrhu promocije, kao najpovoljniji oblik oglašavanja putem tekstila su izdvajaju kape. Osim što predstavljaju najpovoljniju opciju, kape su se pokazale i kao jedan od najefektniji poklona za promociju za klijente i zaposlenike jer su vrlo praktične pa su funkcionalne za gotovo sve djelatnosti.
S obzirom na vrlo razvijeno tržište, možete birati između velikog broja oblika, boja, stilova i materijala od kojih će biti napravljena. Osim toga, možete birati i veličinu i oblik vašeg loga te njegovu poziciju na kapi.
Zimski promotivni materijal
Pored kapa i majica, najučestaliji promotivni tekstil su svakako jakne s logom tvrtke. Jednako kao kape i majice, i jakne, vjetrovke, kabanice i prsluci dolaze u različitim modelima i bojama, ovisno o vašim željama. Kod većine tvrtki jakne se ne izrađuju isključivo u promocijske svrhe, već su najčešće dijelom službene uniforme djelatnika.
Neke od najnovijih tehnika uz pomoć kojih se izrađuje ova vrsta promocijskog tekstila su:
- sito tehnika
- transfer tehnika (uz pomoć naljepnica ili folija)
- višebojna direktna ink tehnika (ima velik spektar boja)
- tehnika računalnog vezenja, tzv. štrik tehnika uz pomoć koje je moguće izvesti različite željene motive i natpise
Danas se na tržištu mogu pronaći brojne tvrtke koje su se specijalizirale za ovaj oblik marketinga pa kod njih možete na jednom mjesto dobiti kompletnu uslugu.